miércoles, 15 de diciembre de 2010

ESKOLA 2.0 ETA ARBELA DIGITALA

Testu honetan ikus dezkegu eskola 2.o-ren ezaugarri nagusiak eta hezkuntzan betetzen duen funtzioa edota eragina, beste aldetetik ere agertzen da Arbel Digitala.

Batez ere eskola 2.0-ri buruz hitz egin dute, hain zuzen, hoen gizartean duen eraginari buruz. Autorearen aburuz, interesgarria izango litzateke ikasleek arbela digitalekin eta ordenagailuekin, hau da, teknologia berriekin, lantzea. Irakaslea ere ordenagailu bat eukiko du. Prozedura berbera ezarriko zaio ikastetxe osoari, konptzeptu berri batzuk ikasteko; hardware, software, etab. Hau da, honen xede nagusia ikastetxeak ohitzea teknologia berriak erabiltzen, esate baterako; tizazko arble baten ordez arbel digitala bat ipintzea.

Hala ere, esan beharra daukat, badaudela aditu batzuk honen kontra egiten dutenak. Hauen ustez sistema berri hau ez du hobetzen hezkuntza, hau da ez dio ezer aportatzen ikaskuntza prozesuari. Aditu hauen aburuz beste faktore batzuk agertu ahal direlako, adibidez; irakasleen motibazioa, metodologia... Horrexegatik autorearen iritziz, beharrezkoa izango zen, irakaslearen formalkuntza, motibazioa, tekonologia berriak curriculumean barneratzea... Hainbat autore esaten dute kontsumoa handitzeko proiektu bat dela, krisiaren eraginez, baina autoreak esaten du proiektu hau modu on batean erabili behar dugula.

Nire ustez, proiektu hau abantail asko ekarri ahal ditu ez bakarrik ikasleen motibazioa sustatzea baita irakasleena. Irakasle askok hainbat urte daramatzate mundu honetan eta haientzako "rutina" bat bezala da, baina sistema berri honekin motibatu ahal dira. Bestetik, umeek modu dinamiko eta edukatibo batean ikasi ahal dute eta ez betiko moduan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario